Re: Drukarka do zdjec

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 13:08:36 MET DST

Szymon Machel pisze:

> Nie wiem jak teraz ale ja kilka lat temu przez to wyrzuciłem
> Epsona i powiedziałem sobie nigdy więcej pizoelektryka.
> Kilka lat życia mi zabrał.
> Zakupiłem proste HP i od tego czasu mogę miesiąc nie używać
> drukarki a po uruchomieniu DRUKUJE dobrze. Czego Epson nie
> był w stanie zrobić.

Zgadza sie. Dokonales zlego zakupu i sam mozesz sie o to winic. Drukarka
atramentowa musi byc ekspolatowana, inaczej zasycha. Czasem wolniej,
czasem szybciej (jak sie wsadzi podle zamienniki) ale w koncu zaschnie.
Producent w reklamie tego nie powie, bo nie ma sie czym chwalic, ale
taki jest fakt.
Marx