GEIL Dual Ultra 2x1GB 800Mhz ULTRA

Autor: Pawel <pawelek456_at_googlemail.com>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 17:00:11 MET DST

witam
Panowie. Mam DUAL CHANNEL KIT 2x1 GB i jakiś diabeł mnie podkusił by
kupić na allegro za te ok. 90 PLN jeszcze jeden komplet. No i kupiłem.
Pamięci na zewnątrz są identyczne - mają identyczne oznaczenia
producenta - z wyjątkiem numerów seryjnych rzecz jasna. Ale jest jeden
olbrzymi ZONK.
Pamięci, które miałem mają na naklejce 2.1V, natomiast te nowe z
allegro mają 2.0 V. Włożyłem je do płyty ustawiłem napięcie na 2.0 i
zwis, potem nie mogłem wejść do biosu-po prostu płyta odpalała i
zwisała. Wyjąłem więc te nowe pamiątki i jest OK.
Co radzicie? sprzedać te pamięci? ustawić napięcie 2.1 V?

Aha i ile GB powinna wykrywać płyta bo pisała mi 3 giga a nie 4?
Moje Mobo: ASUS P5B P965.
Ps. GEIL mnie zaskoczył ale negatywnie. Niby taki sam produkt....

Ps2. w maju ma być RC nowego windowsa - on ma obsługiwać te 4 giga
poprawnie.

wielkie dzięki za cenne wskazówki