Re: Jaki lekki sprzęt do Supermemo?

Autor: PP <pp_at_onet.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 10:00:09 MET DST

> Chciałabym używać Supermemo w sposób mobilny, to znaczy móc
> ten program używać w każdej wolnej chwili, w różnych miejscach.
> Istotna jest zatem lekkość i wydajność baterii, a także wygoda
> uzależniona np. od wystarczającej wielkości ekranu.
> Chcę ten program używać do nauki angielskiego.Wydaje mi się,
> że możliwość odtwarzania i nagrywania głosu jest bardzo ważna.

Pierwszy typ to mały laptop, coś wielkości EEPC, lekkie, długo działa na
bateriach
Drugi typ to coś z Windows Mobile, sam uzywam Supermemo na nawigacji Asusa,
akurat ten sprzęt pracuje na bateriach dość długo, co do wygody to jest
mizerna choć program jest w pełni funkcjonalny, jakis sprzet z ekranem VGA
sprawdzilby sie lepiej ale pewnie czas pracy na bateriach drastycznie
spadnie.
Piotr