Jaki lekki sprzęt do Supermemo?

Autor: Anglofilka <A_at_B.COM>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 06:09:37 MET DST

Witam

Proszę o skierowanie mnie do odpowiedniej grupy jeśli ta nie jest
odpowiednia (oczywiście poza grupą alt.pl.nauka.angielskiego).

Chciałabym używać Supermemo w sposób mobilny, to znaczy móc
ten program używać w każdej wolnej chwili, w różnych miejscach.
Istotna jest zatem lekkość i wydajność baterii, a także wygoda
uzależniona np. od wystarczającej wielkości ekranu.
Chcę ten program używać do nauki angielskiego.Wydaje mi się,
że możliwość odtwarzania i nagrywania głosu jest bardzo ważna.

Zamierzam specjalnie kupić zarówno odpowiedni lekki sprzęt jak
i Supermemo w wersji na dany sprzęt (zakładam, że jest niezbędna
specjalna wersja, odpowiednia do sprzętu i oprogramowania).

Proszę zatem o radę jaki lekki sprzęt najbardziej się do tego nadaje.
Cena jest sprawą wtórną.

Będę bardzo wdzięczna za rady.

Pozdrawiam
Ewa