Re: czy bateria czy wewnątrz laptopa?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 09:35:55 MET DST

Użytkownik "Maciek D." <kacerz@interia.pl> napisał w wiadomości
news:gshs3c$d7v$1@news.interia.pl...
> Wymieniałeś dyski i ram bo klawiatura nie działała? Dobry jesteś, nie ma co!
> ;)

Jestem debeściak, wiem :)
Głównym objawem było zajęcie proca 100%, co uniemożliwiało normalną pracę.
Po odrobaczaniu - nieskutecznym, teraz wiadomo dlaczego, - zapuściłem reinstalkę
windy.
Pomogło, ale na chwilę, bo po zainstalowaniu poprawek sp3 wróciło.
Podczas kolejnych instalacji zauważyłem nie działanie klawiatury,
jednak podłączałem klawiaturę USB i heja do przodu, zostawiając ten problem na
później.
Po zapusczeniu testu dysku, wykazał on dostęp do dysku z czasem dostępu powyżej
200 ms,
więc poszedł na pierwszy ogień. Potem, mimo pozytywnych memtestów zwiększyłem
pamięć, bo nie miałem innych pomysłów, a większa pamięć i tak się przydała.

Dopiero później skojarzyłem te zwiechy touchpada i klawiatury i zadałem googlom
pytanie - tylko jedna wzmianka kierowała w stronę baterii. Wtedy zobaczyłem, że
ma 7% energii i nie przyrasta. To nie mój laptop, więc nie patrzyłem na
akumulator.
Jeśli by dziecko powiedziało, że na baterii pracować się da tylko kilka minut,
to uniknąłbym wielu godzin siedzenia przy archiwizacji i instalacji.

Na dodatek podobny efekt mulenia powoduje NOD, ale on muli procesem etkrn,
a bateria powodowała mulenie w procesie system.

A wystarczyło wyjąć aku!!!

Feromon