P35 - ile pamięci RAM?

Autor: Dobi <c_at_d.nl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 08:47:21 MET DST

Ile pamięci RAM maksymalnie obsługuję płata na intel P35?

Wg producentów płyt 8GiB,
wg producenta pamięci 16 GiB.

Komu wierzyć?.
Dodam że w czasie jak moja płyta pojawiła się w sprzedaży,
 to na rynku juz były od dawna moduły pamieci 4 GiB
czyli jak kojarzę to cztery takie moduły dały by te 16 GiB.

Czyżby producent płyty kłamał, żeby kupic jego "nowszy" produkt?
Może to producent pamięci wciska "każdej rybie rower"?

DT

ps.Ja to kawę piję, ale może ma ktoś świeże fusy od herbaty?