Re: laptop asus opada ekran zepsuty zawias

Autor: Pawelek <ewel214_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 08:15:56 MET DST

On 21 Kwi, 13:10, "jacek" <87a...@wp.pl> wrote:

> poziomie słyszałem że są kłopoty z uznaniem takiej usterki na gwarancji , co

Witam kolego,

Ja jestem w identycznej sytuacji. Napewno nie oddawaj do Ram-serwis na
ul. Traugutta. Odrzucili naprawę na gwarancji i obciążyli jeszcze
kwotą 84,18zł za sprawdzenie czy usterka jest na gwarancji!!!

Myślę o podpisaniu pisma do PIH bądź rzecznika konsumentów.

Napisz jaki będzie finał twojej sprawy...

Pozdr
Paweł