Re: Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 18:12:19 MET DST

Użytkownik "Toper" <SPAM.toperek@interia.pl.SPAM> napisał w wiadomości
news:1240230237.516982@fireenergis...

> dzięki, chyba się zdecyduję na
> Brother DCP 585CW
> nawet ma WiFi, a ceny tuszy są bardzo atrakcyjne (ok. 15zł/szt.)

To drogo. Wyguglałem, że tusze (Brother LC1100BK; czarny) mają pojemność
23,5 ml.
Do mojego stareńkiego Canona Pixmy IP1500 tusze kosztują 1,5 zł i mają
pojemność CANON 24B (czarny) - 9,5 ml , CANON 24C (kolor) - 15ml:
http://allegro.pl/item605971659_canon_bci_24b_24c_s200_s300_i350_ip1500_nowy.html

Tyle, że tusze do Canona nie mają głowicy. Dopóki głowica jest OK to można
sobie drukować. U mnie była OK przez jakieś 4 lata, potem coś (chyba, bo nie
mam pewności- po prostu zaczęła brzydko drukować) się zepsuło a po
"naprawie" nie wykrywa głowicy. Nowa głowica to koszt prawie taki jak nowej
drukarki (jakieś 200 zł).
Nie wiem czy tusze do Brothera mają głowicę...

lamer