ESTOOL V2.11 - test dysku

Autor: Pawel <pawelek456_at_googlemail.com>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 18:08:01 MET DST

Witam
Wkurza mnie jedna rzecz, zakupiłm nowy dysk no i chcę puścić na nim
full test ESTOOL-em v2.11.
Z tego co pamiętam gdy puszczałem ten test na 750 GB trwał on około 10
godzin.
Dlatego się pytam: nie ma żadnej możliwości by nie czekać aż tyle
czasu, żeby puścić ten test pod wirtualnym kompem (taki soft pod
windę)?
Panowie zauważcie, że kiedyś gdy zakładało się partycje fdiskiem a
formatowało poleceniem format także się wydawało, że te OPERACJE są
niedostępne spod Windows, a tu proszę zawitał WIN XP i JEST TO
MOŻLIWE. Więc powiedźcie mi, czy jest jakiś sposób by nie czekać 10
godzin aż program sprawdzi dysk?
dzięki za zainteresowanie tematem.