Re: Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 15:27:02 MET DST

Użytkownik ".B:artek." :
> Ja bym pogrzebał w sofcie nagrywającym albo w sterownikach i ustawił tryb
> (format?) sygnału z NTSC na PAL. Nie jestem szpecem od tych spraw, ale w
> tych klimatach (NTSC/PAL/SECAM) występowało coś takiego, że był obraz, ale
> cz-b.

Sprawdzałem wszystkie możliwe tryby. Ja tutaj widze raczej problem sprzętowy ale dla pewności dziś jeszcze zauktalziuje soft, drivery i sprawdze jeszcze raz kabel Euro - 6xRCA, a jesli nie pomoże to sprawdze połączenie s-video zgodnie ze wskazówkami kolegi "-" tylko kondensator musiałbym zakupić :)
Dzięki z góry!