Re: Zasilacz do HTPC

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 19:01:27 MET DST

Skorupa pisze:

> Możesz trochę przybliżyć temat?
> Przyznam, że jestem zielony w elektronice ;)

Ja też :)
Kup ten przekaźnik lub coś w podobie.
do + podłącz 12V (żółty kabelek z wtyczki jak do dysku), do - Masę
(dowolny czarny kabelek).
Do drugiej pary oznaczonej LOAD podłącz tak jakbyś podłączał zwykły
przełączać z tym że niech będzie to po stronie po której będzie Faza tak
by odcinać fazę a nie 0. jak źle podłączysz to zawsze można odwrócić
wtyczkę w gniazdku ale jak być tego nie podłączył to i tak zadziała.

tu masz obrazek.

http://img206.imageshack.us/img206/8814/uzywanieprzekaxnika.png