Re: Wyciszanie - zasilacz

Autor: gargomel <serefowa_at_dodolina.la.la>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 23:32:30 MET DST

Órzownik "z" napisał:
 A jak się będzie spisywała stale otwarta obudowa zamiast wyciągających
> wentylatorów? Tak jakoś wychodzi ze ciągle mam otwartą :-)

musiał byś założyć stary radiator na grafikę a na procek jakiś 3razy większy
czerniony radiator (nie produkują takich do kompów wiec pozostaje samoróbka)

> PS. jest jeszcze opcja zasilacza poza obudową z tyłu żeby zasilacz miał
> jak najchłodniej

zasilacze są tak skopane że nic ci to nie da, bo one mają swoje radiatory w
metalowej puszce, a jak byś ją otworzył to miał być bebechy pod napięciem na
wierzchu:O(

pasywne w sprzedarzy są, tylko nie wiedzieć czemu są kosmiczni drogie (a
wystarczyło by wyciągnąć radiator na wierzch tak jak to robiono we
wzmacniaczach, ale widać partactwo z hin przychodzi niestety:O(