Re: połączyłem kompa z komputerem kablem audio

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 00:46:09 MET DST

> U mnie jest tak, że od gniazda kablówki idzie jeden krótki kabel
> rozgałęziacz, i do niego są podłączone dwa kable do dwóch pokojów. Jeszcze
> przed gniazdkiem kablówki w kabel tego gniazdka jest wpięty kabel do
> Internetu.

Zapewne masz na kablu koncetrycznym wchodzącym do modemu (tym okrągłym)
zarobioną wtyczkę. Najprawdopodobniej metalową. Jeśli tak jest to znajdź
sobie kawałek przewodu, odizoluj końcówki i podłącz jeden jego koniec do
metalowej obudowy wtyczki na kablu koncentrycznym przy modemie a drugi
podłóż pod jakąś śróbkę wkręconą do obudowy komputera. W ten sposób uziemisz
kablówkę i powinno przestać buczeć z głośników.
Pozdr
$M$