Re: połączyłem kompa z komputerem kablem audio

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 22:07:25 MET DST

GLaF pisze:

> Sprawdź. Pewnie potrzebujesz antenowego izolatora galwanicznego.

Faktycznie, odłączyłem antenę i jak ręką odjął :-) Dzięki!

U mnie jest tak, że od gniazda kablówki idzie jeden krótki kabel
rozgałęziacz, i do niego są podłączone dwa kable do dwóch pokojów.
Jeszcze przed gniazdkiem kablówki w kabel tego gniazdka jest wpięty
kabel do Internetu. Ten rozgałęziacz został zamontowany przez fachowca z
kablówki i nie chcę przy nim nic mieszać. Czy w ten izolator galwaniczny
można włożyć końcówkę kabla antenowego w moim pokoju, a następnie sam
izolator podłączyć do telewizora? Może to i głupie pytanie, ale nie znam
się na tym zupełnie. Czy coś takiego nadaje się:

http://www.allegro.pl/item599593499_izolator_galwaniczny_5_2400mhz_signal.html

Jeśli nie to, to możesz coś wskazać?

Bardzo proszę o odpowiedź i ogromne dzięki Wam obu!