Re: Płyta P6IPAT i obsługa więcej niż 512 ramu

Autor: RD <rd_at_grupy.com1>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 18:13:49 MET DST

ggs pisze:

> Ograniczenie i815 , raczej zapomnij.

  Tak też myślałem, ale liczyłem, że może jednak coś gdzieś ktoś z tym
kombinował.

> BTW , bardzo fajna plytka jak na tamte czasy.

  W ogóle, to mi żal tych już starych sprzętów. Mam parę miejsc, gdzie
mógłbym jeszcze niektóre "zabytki" powtykać, ale koszt serwisowania tego
sprzętu, cena nowego i kalkulacja robi swoje. Acha! I czas to podstawa,
niestety oprogramowanie jest już zbyt wymagające na te maszynki. ;>

  Dzięki za odpowiedź na moje pytanie!

  Pozdr,
Rafał