Re: Karta telewizyjna.

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 16:09:03 MET DST

Dnia Sat, 18 Apr 2009 14:51:53 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> Powitanko,

> Z wielka nadzieja kupilem najbardziej wypasiona E900F. Obraz owszem,
> ladny, ale:
> 1. Od czasu do czasu przestaje reagowac na pilota, dopiero jak sie
> klawiatura kompa posteruje, to zaczyna widziec pilota, wtedy przestawia
> np. o kilka kanalow, bo sobie przypomina ile razy nacisnalem przycisk na
> pilocie.

U mnie brak takich problemów.

> 2. Zmiana kanalu trwa wiecznosc

U mnie działa normalnie

> 3. W analogowej TV nie da sie z palca wpisac czestotliwosci.

Wpisujesz numer kanału, a dokładnym dostrojeniem możesz ustawić dokładnie
częstotliwość.

> 4. Brak teletextu w analogowej

Kto używa jeszcze teletekstu?

> 5. Brak RDSu w radio

RDS fajny jest, ale akurat w tunerze TV jest mi zbędny.

> 6. Jak uruchomic ten cholerny timeshift?!

A co ci nie działa? Włączasz timeshift i możesz zapauzować normalnie
program.

> 7. Wylaczyc kompa pilotem da sie... czasami, ale najczesciej albo
> przechodzi w stan wstrzymania, z ktorego wybudzic go nie sposob (tak,
> wiem, to system), albo po wylaczeniu sie, zaraz sie wlacza znowu.

Poustawiaj to w systemie, tuner nie ma tu nic do rzeczy.

> Za tyle kasy oczekiwalem czegos naprawde wypasionego, jeszcze nie
> testowalem DVB-T.

Masz jeden z niewielu podwójnych tunerów na rynku, to źle?

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX