Re: WLan 802.11 n

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 15:48:44 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
wiadomości news:gscl20$q69$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> No i czego to dowodzi bo nie zabardzo rozumiem? Generalnie technologia
> 802.11 jest problemogenna wprowadzenie standardu "N" nic nie zmieniło pod
> tym wzgledem.

Niezupełnie. B i G się świetnie dogadują, przynajmniej na bliskie odległości
i ewentualne problemy dotyczą czegoś innego, a nie samej łączności. Nie ma
takich przypadków, że ruter pracujący w trybie G nie dogaduje się z
urządzeniem potrafiącym tylko B. Z "N" jest zdecydowanie więcej problemów ze
wsteczną kompatybilnością właśnie na poziomie radia. Niezależnie od kłopotów
innej natury.