Re: bootuje się z dysku zamiast DVD

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 09:41:48 MET DST

> PS. Płytkę DVD włożyłem prawdłową (32-bit) stroną do napędu i jest ona
> sprawna. Napęd DVD jest nowy, dopiero podłączyłem, jeszcze nie używałem.

Istnieje prawdopodobieństwo że ten napęd nie czyta Twojej płyty. Jeżeli masz
możliwość - sprawdź czy pozwoli wystartować z innej bootowalnej płyty.
Wyeliminujesz nośnik (płytę).
Bardziej wgłębiając się w temat - jezeli jest porysowana - też nie
wystartuje - chociaż można ją będzie odczytać po włożeniu do napędu. Ale
takie dywagacje mozna przeprowadzać po innych testach.

Oczywiście zakładam że płyta jest bootowalna.

Pozdrrr... Reksio