bootuje się z dysku zamiast DVD

Autor: <r_ahimsa_mWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 08:42:18 MET DST

Dzień dobry,
Mam problem z zabootowaniem komputera z DVD. Mimo że przestawiłem w CMOSie
kolejność bootowania (pierwsze CDROM), a bootowanie z dysku (IDE-0) w ogóle
wyłączyłem, to komputer nadal bootuje mi się z dysku (Windows XP Professional)
a nie płytki DVD (na której mam instalkę Linuxa Mandrivy 2009). Nie pomaga
nawet wciśnięcie F8 i wybór bootowania w CDROM z menu.
Byłbym wdzięczny za pomoc.
PS. Płytkę DVD włożyłem prawdłową (32-bit) stroną do napędu i jest ona
sprawna. Napęd DVD jest nowy, dopiero podłączyłem, jeszcze nie używałem.