Re: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 18:33:09 MET DST

CeBeR pisze:

> Nic się nie spali, ale też pewnie nic nie da - standard DVI nie
> przewiduje transmisji audio, więc zarówno u nVidii, jak i ATI, wyjścia i
> oryginalne przejściówki wykorzystują do niej wolne piny, które w kablu
> DVI-HDMI innych producentów są zwykle po prostu nie podłączone...

Dzięki za info,

A jakiego oddzielnego kabla audio muszę użyć, żeby połączyć wyjście
spdif out na panelu tylnym z telewizorem? Ewentualnie jeśli nie spdif
out to jak zrobić, żeby mieć kabel podłączony na stałe do jednego z
sześciu wyjść analogowych, z których Line out jest zajęte przez głośniki
komputera? (Realtek HD Audio na płycie Gigabyte GA-MA770-DS3)

Jeszcze raz dzięki,