adapter SD na mini PCI-e - wbudowany pendrive ;)

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 18:23:47 MET DST

Witam,

Ostatnio po głowie taka idea mi się pałęta.
Otóż chciałbym mojego laptopa Lenovo ThinkPad X300 wyposażyć we
wbudowanego pendriva ;)

Otóż, laptopa ma wolny slot mini PCI-e do którego zmieści się karta o
długości 5cm. Czy można gdzieś kupić taka kartę adapter do której włożę
kartę SDHC? Dzięki temu miałbym dodatkowy magazyn plików. Mam świadomość
tego, że zbyt szybkie to nie będzie ale nie w tym rzecz.
Na złożenie w nim mp3 czy fotek był by wprost idealny a 64GB dysk SSD
mojego laptopa każe się ograniczać w tym zakresie.

Można gdzieś takie coś dostać?

pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta