Re: mobo 775

Autor: grafi <grafi_at_poczta.one.pl>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 23:06:47 MET DST

rmrmg pisze:
> ASUS p5q delux

> Asus energooszczędność równie dobra, chłodzenie już chyba nie tak dobre,
> nigdzie testów nie udało mi się znaleźć. W wersji PRO NB potrafi mocno
> się nagrzać, wersja P5QL-E nie grzeje się już tak bardzo a wygląda, że
> radiator na NB słabszy.

dokladnie taki model mam od dluzszych paru miesiecy. Wszystko gra i
trabi bez najmniejszych problemow. Grzania wielkiego nie ma. Przy
chlodzeniu wspomaganym przez obieg powodowany wentylatorem procesora.
Jesli proc jest chlodzony pasywnie, asus daje ci wentylatory do montazu.

Polecam.

--
grafi
Asus P5Q Dlx|Intel Q9550@4.0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB