mobo 775

Autor: rmrmg <in_at_sign.atu.re>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 10:12:22 MET DST

Chcia艂bym jakie艣 mobo na 775 co by mia艂o PCIE x16, drugie PCIE >= x4, i
po dwa PCI i PCIE x1. P艂yta powinna wspiera膰 DDR2, mie膰 porz膮dne
ch艂odzenie pasywne i dobre oszczedzanie energii (szczeg贸lnie w idle).
Zastanawiam si臋 nad:
MSI p45 platinum
ASUS p5q delux
Gigabyte GA-EP45-UD3P

MSI wygl膮da, porz膮dnie, wed艂ug test贸w pr膮du ma艂o 偶re a ch艂odzenie dzia艂膮
bardzo dobrze. Niestety w co kt贸rej艣 recenzji/opinii trafiam na
stwierdzenie, 偶e nie dzia艂a z wieloma modu艂ami pami臋ci, albo nie da艂a si臋
uruchomi膰 albo wiesza艂a si臋.
Asus energooszcz臋dno艣膰 r贸wnie dobra, ch艂odzenie ju偶 chyba nie tak dobre,
nigdzie test贸w nie uda艂o mi si臋 znale藕膰. W wersji PRO NB potrafi mocno
si臋 nagrza膰, wersja P5QL-E nie grzeje si臋 ju偶 tak bardzo a wygl膮da, 偶e
radiator na NB s艂abszy.
Gigabyte: nie znalaz艂em dok艂adnych test贸w.

Wi臋c kt贸r膮 z tych p艂yt (albo innych) p艂yt polecacie? Dobrze by by艂o gdyby
mia艂a mo偶liwie najmniej r贸znych 艣wiec膮cych diod no i by wytrzyma艂a
conajmniej 5 lat bez problem贸w (wiem, ci臋zko to przewidzie膰)?

--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim