Re: Laptopa chciałęm kupić...

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 19:54:07 MET DST

GLaF pisze:

> A co ma jedno do drugiego? Widocznie pytający potrzebuje mobilny internet,
> a nie potrzebuje porządnego/wypasionego laptopa.
> Kiedy ostatnio przeglądałeś oferty dostawców mobilnego netu? Chyba dawno.

lekki OT, ale jak lepiej sie znasz, to prosze tak pi razy oko, rzuć
aktualnymi informacjami na temat u kogo mozna "wziąc" i za ile, i na
jak długo trzeba podpisać lojalke.
1. internet po GPRS/UMTS bez limitu (jak łącze stałe)
2. internet po GPRS/UMTS z ograniczeniem przepustowości po przekroczeniu
jakiegoś limitu,

ToMasz