Re: Laptopa chciałęm kupić...

Autor: bagno <bagno_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 18:51:29 MET DST

news:2009041311115100@grush.one.pl...

> Nie byłbym taki pewien. Przeglądarce wystarczy i 400 MHz.
>
> Natomiast taktowanie 2.0 GHz na pewno szybciej rozładuje
> baterię w momencie wejścia na stronę z jakimiś idiotycznymi
> apletami Flash.
>
> Wniosek: wyłączyć Flasha i nie roić sobie, że potrzebne jest
> wyższe taktowanie.

No na pewno. Calkiem niedawno mialem P3 933 a potem celerona
2,6 i pamietam ciekawe efekty podczas wyswietlania sie stron. Jezeli
uwazasz, ze 400Mhz wystarczy to gratuluje cierpliwosci.

A flasha od kiedy pamietam mam wylaczonego. Mozna tez oczywiscie
wylaczyc java, javascript, css i wszystkie pozostale technologie ale
chyba nie o to chodzi.