Re: Laptop

Autor: ardak <gieka45_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 14:47:12 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> 1) Dlaczego kupujesz komputer bez systemu?

Bo nie chce Visty, chce XP a z tym systemem dobrych laptopów praktycznie
już nie ma.

> 2) Dlaczego koniecznie Windows XP?

Bo już bardzo dobrze poznałem ten system i potrafie go skonfigurować, że
chodzi jak brzytwa i nie chce mi sie poznawać od nowa systemu o którym
nie czytałem zbyt dobrych opini.
Ale chyba jednak wezmę Viste bo nie chce sie użerać później ze
sterownikami...

Pozdrawiam
ardak