Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 12:34:46 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> Oczywiście, że nie mają. Sygnał VGA jest analogowy, więc nie masz czegoś
> takiego jak "32-bitowy kolor".

Ty sobie poczytałeś jedną, drugą, trzecią mądrą specyfikację standardu
VGA, a ja spotkałem się z problemem od strony praktycznej przynajmniej
na dwóch monitorach ( Samtron i Tyco, czy Teco;) ) Po przejściu z
HighColor ( 16 bit )na TrueColor 32 bit ( po przestawieniu w systemie
Windows 98 ) zaczynały się cyrki:

- wyłączenia i ponowne włączenia
- wyłączenia całkowite
- obraz na połowie ekranu mocno zniekształcony
- pasy na całym ekranie

Sprawa odświeżania: większość tych starych monitorów nie chodzi powyżej
60 hz. Weź naprawdę stary monitor wyposażony w kabelek VGA i
zobaczysz.Mnie nie interesuje co jest napisane w specyfikacjach, mnie
interesuje jak to wygląda naprawdę;)

| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/