Re: Monitor LCD i brak HDMI - kłopot

Autor: Mariusz <mkNospamerOut_at_namyslow.net>
Data: Sun 12 Apr 2009 - 21:38:14 MET DST

> Sygnał HDMI będzie zawierał system szyfrowania treści HDCP
> i nie będzie rozpoznawany przez odbiornik DVI.

Moje DVI zawiera HDCP, niestety jak doczytałem dopiero model 24" (ja mam
21") ma specjalny tryb 1080p 50 HZ... więc doopa blada.
Czy są jakieś karty wideo/tv które potrafią mi taki sygnał z HDMI wyświetlić
w Windowsach?? (coby bo Composte nie jechac z dekodera bo ten z tego co
widze nie ma nawet SVideo...)

--
Mariusz