Re: WLan 802.11 n

Autor: Jacek <adres_at_moj.pl>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 15:46:35 MET DST

Dnia Sat, 11 Apr 2009 10:17:46 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości

> Jak to rozumieć?
>
> Pozdrawiam -- Spook.

Odpowiedz kolegi MC przypomina mi odpowiedzi mojego kolegi z pracy. Na
wszelkie stwierdzenia on zawsze odpowiadal "nie do konca", nie tlumaczac w
czym rzecz.
Wydaje mi sie, ze ludzie, ktorzy nie maja za wiele do powiedzenia, uzywaja
takich sloganow, jak "nie do konca", "to nie jest cala prawda", "tutaj bym
sie spieral" itd., ale pytajac ich co maja na mysli, jakies ich racje, nie
umieja powiedziec o co im dokladnie chodzi.
I mysle, ze MC tez nie wie.

Pozdrawiam.