Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 21:02:42 MET DST

> Kolego odniosłem takie wrażenie, że jesteś ich przedstawicielem.

przedstawiciel to najczesciej malo obiektywny jest :)
pisalem wielokrtotnie ze jestem ich klientem.

> Postaw się w mojej sytuacji: zapytujesz na grupie o serwis, ktoś go
> poleca, a następnie zostajesz wyrolowany bez mydła...

alez ja Cie rozumiem, tylko ze naprawde na kilkadziesiat moich wizyt u nich
nie mialem zadnych problemow.
co tez nie oznacza ze jak ja nie mialem problemow to inny nie bedzie mial.
tak to bywa....

> Trzeba było to napisać, że maluczkich mają w d...

nigdy ani ja ani moj znajomy nie krozystal z ich uslygo prywatnie wiec nie
mam poronwania jak obsluguja detalistow :)
inna sprawa ze moze byc roznie zaleznie od oddzialu, ja w krakowie zawozilem
i zawsze bylo OK, co nie oznacza ze np w warszawie juz moze byc inna ekipa,
bardziej problematyczna :)

> Sprzęt odebrałem już i zapłaciłem ok.80zł za diagnoze, więc jest po
> fakcie. Co w takim razie teraz zrobić? Pismo do Inspecji Handlowej
> bądź do rzecznika konsumenta o naciąganiu klienta?

wiesz co, niewiem .... naprawde.
teraz dopiero zastanowilem sie ze jak sie oddaje im sprzet to podpisuje sie
papier(kopie dostajesz jako potwierdzenie) i pytanie co tam jest napisane.
napewno bylo odnosnie oplaty za przechowywanie sprzetu, ale czy cos o
diagnozie....
cos bylo ze zgadzasz sie na platna diagnoze.... niewiem.

ja tego nigdy nie czytalem bo nie musialem. jak kiedys nie mialem po drodze
do nich a sprzet po wycenie naprawy(oczywiscie nie doszlo do skutku bo koszt
byl okolo 3 tys netto :) to po 2 mies odebralem ten sprzet(poszedl do
zlomowania)
i nie policzyli mi ani za przechowywanie ani za diagnoze..... a mogli
policzyc za przechowywanie napewno bo na papierze sie podpisalem ze sie z
tymi warunkami zgadzam :)
tak ze roznie bywa.
moze to inny oddzial, moze to dlatego ze sporo sprzetu im wozilem....

> Ok. 600zł netto :-(

za zatrzask !! ??
czy za zawias :)
bo jak sam zatrzask to wg mnie bardzo duzo(chociaz nie znam rozmiaru
uszkodzenia ani tego co trzeba wymienic)

tak czy inaczej przykro mi ze tak wyszlo w twoim przypadku, ja mam zupelnie
inne doswiadczenia.

--
pzdr
piotrek