Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Pawelek <ewel214_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 12:52:28 MET DST

On 6 Kwi, 19:47, "Piotrek" <a...@b.ru> wrote:
> za przeproszeniem gadasz jak potluczony, jaka kryptoreklama ?
Kolego odniosłem takie wrażenie, że jesteś ich przedstawicielem.
Postaw się w mojej sytuacji: zapytujesz na grupie o serwis, ktoś go
poleca, a następnie zostajesz wyrolowany bez mydła...

> lata zawozilem dziesiatki sztuk sprzetu IBM/Lenovo do serwisow(najczesciej
> RamSerwis i chwilowo CSS Beskidy, chociaz czesto z RamSerwisu trafiaja
Trzeba było to napisać, że maluczkich mają w d...

> oddawales sprzet do naprawy gwarancyjnej, wiec jesli nie uznali ci naprawy
> gwarancyjnej to niema mowy o jakiejs diagnoznie.
> oni odmowili naprawy gwarancyjnej, ty to przyjmujesz do wiadomosci i
> odbierasz notebooka od nich. koniec kropka. podkreslam ze nie zanosiles im
> go do wyceny naprawy i tej wersji powinienes sie trzymac.

Sprzęt odebrałem już i zapłaciłem ok.80zł za diagnoze, więc jest po
fakcie. Co w takim razie teraz zrobić? Pismo do Inspecji Handlowej
bądź do rzecznika konsumenta o naciąganiu klienta?

> z ciekawosci jaki to byl koszt naprawy zatrzasku ?
> piszesz o 25% wartosci notebooka i wydaje mi sie ze ktos tutaj chyba
> przesadzil.
> gorna czesc obudowy(do okola klawiatury) do T30(albo T42 ale juz nie
> pamietam) kosztowala w serwisie kolo 240 zl(chyba netto)
Ok. 600zł netto :-(