Re: Samoczynne restarty - przyczyna?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 13:22:59 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:grmld0$jo8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Złapałem jakiś dziwny komputer którego zrobić już nie umiem.
> komputer łapie samoczynne restarty.
>
> Sprawdzono pamięci memtestem - wszystko ok.
> sprawdzono zasilacz - wszystko ok
> kondensatory na płycie głównej - ok.
> Procesor się nie przegrzewa.
>
> dysk ma 2 badsectory ale to by nie powodowało takich nagłych resetów.
> Karta graficzna - jest to jakieś ATI 7000 ale nie wiem czy mogło by
> powodować takie sytuacje.
>
> Co mogę jeszcze sprawdzić?
>
> jedyne co mi do głowy przychodzi to odpalić Linuxa i sprawdzić czy objawy
> [...]

Zasilacz moze byc problemem - nawet jak wymienisz na taki sam dziadowski
tylko inny egzemplarz, to wciaz masz problem zasilacza...

Odlacz dysk, odpal komputer z LiveCD z Linuxem - masz pewnosc czystego
systemu i odpada tez problem Windowsa. Jesli restarty sa az tak czeste to
szybko sie cos powinno okazac.
Podlacz spowrotem dysk i znowu odpal LiveCD Linux. Obserwuj, wyciagaj
wnioski, podziel sie na grupie dla potomnych :-)

--
rb