Samoczynne restarty - przyczyna?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 07:19:07 MET DST

Złapałem jakiś dziwny komputer którego zrobić już nie umiem.
komputer łapie samoczynne restarty.

Sprawdzono pamięci memtestem - wszystko ok.
sprawdzono zasilacz - wszystko ok
kondensatory na płycie głównej - ok.
Procesor się nie przegrzewa.

dysk ma 2 badsectory ale to by nie powodowało takich nagłych resetów.
Karta graficzna - jest to jakieś ATI 7000 ale nie wiem czy mogło by
powodować takie sytuacje.

Co mogę jeszcze sprawdzić?

jedyne co mi do głowy przychodzi to odpalić Linuxa i sprawdzić czy
objawy wystąpią także na Linuksie ale w to wątpię gdyż jest to czasochłonne.
Może jakieś inne urządzenia sprzętowe?

Na pokładzie jest jeszcze karta Audigy, karta wiFi.
Zasilacz to 300W ale tam nie ma sprzętu na 300W.

Co robić? bo restarty są bardzo często nawet co 15 minut.