Re: gdzie reperowac HP 2710,Warszawa

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 18:53:45 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:grihen$rjh$1@inews.gazeta.pl...

> tego typu drukarki naprawiane są w nieautoryzowanych serwisach tylko z
> użyciem przeszczepów z innych zezłomowanych egzemplarzy. Aktualnie nikt na
> Allegro nie sprzedaje takiego egzemplarza więc szanse na przeszczep marne.
> O ile mi wiadomo to koszt naprawy w autoryzowanym serwisie potrafi nawet
> przekroczyć nie 50 a nawet 150% wartości egzemplarza sklepowego.

Hp dla niektorych modeli sprzetu ma ryczaltowe koszty naprawy niezaleznie
od uszkodzenia i naprawe przez wymiane
tzn oddawales swoje urzadzenie i dostawales nowe - czesci do tych urzadzen
byly nie do sciagniecia nawet przez oficjalne serwisy hp . Tu masz
przykladowy cennik:
http://h41159.www4.hp.com/files/cennik-ryczalt.pdf