Re: gdzie reperowac HP 2710,Warszawa

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 17:57:50 MET DST

> Do wymiany jest:
> - karetka
> - zerwana tasiemka/folia z wdrukowanym obwodem (obok pojemnikow z tuszami)

tego typu drukarki naprawiane są w nieautoryzowanych serwisach tylko z
użyciem przeszczepów z innych zezłomowanych egzemplarzy. Aktualnie nikt na
Allegro nie sprzedaje takiego egzemplarza więc szanse na przeszczep marne.
O ile mi wiadomo to koszt naprawy w autoryzowanym serwisie potrafi nawet
przekroczyć nie 50 a nawet 150% wartości egzemplarza sklepowego. Cena
zaporowa po to by kupić nową drukarkę i nie zawracać głowy. Moja rada puścić
jako złom na Allegro dołożyć i kupić nową, wyjdzie taniej.