Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Pawelek <ewel214_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 14:12:09 MET DST
Message-ID: <b5c642a2-cd60-4504-a11d-3378c7ecf178@y13g2000yqn.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 6 Kwi, 13:58, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
> Użytkownik "Pawelek" <ewel...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83@c11g2000yqj.googlegroups.com...
>
> co oczywiscie nie wplywalo na skutecznosc polaczenia), dlatego lepiej omijac ich
> szerokim lukiem
Szkoda, że wcześniej tego nie wiedziałem !!!!

Wracając do meritum; co w takiej sytuacji zrobić czy jest możliwość
odwołania się od decyzji serwisu ? Czytałem na innych wątkach tejże
grupy, że w przypadku innych komputerów jak np. Toshiba taka usterka
jest usuwana bez problemu na gwarancji...

Paweł
Received on Mon Apr 6 14:15:06 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 06 Apr 2009 - 14:51:01 MET DST