Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 13:58:58 MET DST

Użytkownik "Pawelek" <ewel214@wp.pl> napisał w wiadomości
news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83@c11g2000yqj.googlegroups.com...

no coz ram serwis nie ma dobrej opini, serwisowali dla mojej firmy duza partie
stacjonarnych komputerow umieszczonych w roznych lokacjach i mam uzasadnione
podejrzenia co do tego ze naprawiali fikcyjne usterki (np w komputerze wyslanym
do serwisu, ktory mial problem z polaczeniem sie z siecia, wymieniali zasilacz,
co oczywiscie nie wplywalo na skutecznosc polaczenia), dlatego lepiej omijac ich
szerokim lukiem