Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 10:05:12 MET DST

Użytkownik "Pawelek" <ewel214@wp.pl> napisał w wiadomości
news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83@c11g2000yqj.googlegroups.com...
Witam ponownie po dłuższej przerwie :-)

Jak już opisywałem w poprzednim wątku uszkodzeniu uległ mój komputer
Lenovo R61i, poniżej link:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/e56a6da60b1180a2/7ecd5faba6322164?hl=pl&lnk=gst&q=r61i+serwisu#7ecd5faba6322164

Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis. Oczywiście
przed oddaniem sprzętu do naprawy zapytałem Pani czy mają takie
przypadki i jak sa zalatwiane. Otrzymałem informację, że oczywiście
wymienia się takie rzeczy na gwarancji. Ucieszony powyższa wiadomoscia
oddałem komputer do naprawy i oczekiwałem na kontakt z firmy RAM
Serwis...
Po ok. tygodniu otrzymałem najpierw sms, aby skontaktować sie z
serwisem, a następnie informacje na telefon, że odmówiono naprawy
gwarancyjnej. Poprosiłem o uzasadnienie i kosztorys naprawy płatnej na
e-mail. Otrzymałem e-mail, że serwis jest serwisem producenta i
występuje w imieniu gwaranta oraz, że odmawiają naprawy z tytułu
gwarancji.

Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
wartości komputera...

Wnioski radzę wysunąć każdemu kto będzie chciał reklamować tam
sprzęt...
Panu o ksywie "Piotrek" serdecznie gratuluje. Kryptoreklama się
udała....

Ponadto proszę każdego o kontakt kto miał podobną sytuację i zwycięsko
z niej wybrnął, ponieważ nie mam pojęcia jak mam teraz postąpić....

A jak kiedys opisywalem sytuacje jak w kilku lenovo z serii R padla bateria
rowno po 12 msc a serwis sie wypial
(pani z infolinii na propozycje naprawy z tyt. niezgodnosci towaru z umowa
stwierdzila ze " moge isc do sadu a
prawnikow to oni maja na pewno lepszych" to grupowi klakierzy lenovo mnie
zakrzyczeli .Na drugi raz nie kupowac dziadostwa tej firmy,
ja juz nic od nich nie kupie.