Re: K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 01:52:01 MET DST

tg pisze:
> U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
>

> gwarantowany sposob:
> jezeli mieszkasz na drugim pietrze (lub wyzej) to wystaw za okno, tak zeby
> nie zatrzymalo sie na parapecie - przestanie przeskakiwac na 100%
>
> a tak powaznie - poza przedmuchaniem calosci i przetarciem soczewki raczej
> nic nie zrobisz, ew zobacz czy w mechanizm pozycjonujacy soczewke (w
> poziomie) nic (nitki wlos) sie nie dostalo - zostaje tylko serwis

Przetar³am soczewkê i to kó³ko na podnoszonym wieku. To jest jakie¶
ruchone i bardzo delikatne.
P³yty czyste, mam je w takim futerale\albumie zamykanym na suwak. Jeszcze
wczoraj piêknie graly.
Od dzisiaj co jakie czas s³yszê takie drapniecie po p³ycie. Czasami p³yta
siê zatrzymuje na chwile, czasami przeskakuje na koniec.
Tu napisa³am, bo tylko fo tej grupy mam zaufanie, wiem, ¿e tu sa wspaniali
fachowcy i liczê na pomoc.
Nie chcê odwoziæ wie¿y do serwisu, bo po pierwsze nie mog³abym d³ugo ¿yæ
bez niej , nie chcê wywalaæ pieniedzy na fachowca, który dopisze do
robocizny co tylko siê da, ¿ebym wywali³a dla niego swoje ostatnie pieni±dze.

> co do czystszego grania - jezeli nie mowisz o trzaskach to efekt placebo

Trzesków nie ma, tylko czasami takie przejechanie jakby ig³±.

> i na zakonczenie - wiem ze kreatywna jestes, ale jaki to ma zwiazek ze
> sprzetem pc?

Jak ju¿ napisa³am p³ytki cd-rom tutaj s± omawiane jak i nagrywanie mp3 i
czyszczenie soczewek itp. Co to za ró¿nica czy w nagrywarce w komputerze
czy w mini wie¿y, przecie¿ to ten sam problem

Pozdrawiam

--
animka