Re: K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 01:22:51 MET DST

U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:grb07f$9ul$1@node1.news.atman.pl...
> Przy odtwarzaniu mp3 a nawet nie mp3 co jaki¶ czas zatrzymuje siê na chwilê
> albo przeskakuje na koniec p³yty, tzn na koniec ostatniej piosenki.
> Wyczy¶cilam soczewkê wacikeim ze spirytusem, czy¶ciej gra, ale w sumie jest
> tak jak by³o. Gwarancja mi siê skoñczyla pó³ roku temu. Jest jaki¶ sposób
> domowy na to uszkodzenie?

gwarantowany sposob:
jezeli mieszkasz na drugim pietrze (lub wyzej) to wystaw za okno, tak zeby
nie zatrzymalo sie na parapecie - przestanie przeskakiwac na 100%

a tak powaznie - poza przedmuchaniem calosci i przetarciem soczewki raczej
nic nie zrobisz, ew zobacz czy w mechanizm pozycjonujacy soczewke (w
poziomie) nic (nitki wlos) sie nie dostalo - zostaje tylko serwis

co do czystszego grania - jezeli nie mowisz o trzaskach to efekt placebo

i na zakonczenie - wiem ze kreatywna jestes, ale jaki to ma zwiazek ze
sprzetem pc?