Re: Tuner TV z mpeg-4

Autor: mu <no_at_spam.com>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 22:53:51 MET DST

"Michal Bien" wrote in message news:grb4qv$29p$1@mx1.internetia.pl...

> Dziękuję. Opis możliwości wygląda interesująco.
> Gorzej że to shareware a 50 USD już trochę sporawo.
> W opisie na stronie jest wspomniane że TERAZ ma status
> shareware i prośba o wsparcie. Czy mam rozumieć że wcześniejsze,
> prostsze wersje były bezpłatne?

chyba faktycznie jest jak piszesz. ja mam na dysku stara wersje 0.301 i tam
nie ma zadnej aktywacji, a do samego ciecia sie nadaje. nawet h264 cielo.

> [...]
> goni, a jak wolne to szkoda takiej ładnej pogody na filmy.
> Zestandaryzowany kontener AVI (xvid) jest maksymalne uniwersalny - da
> się go obejrzeć na odtwarzaczu stacjonarnym mpeg4, laptopie w drodze czy
> nawet co lepszym smartphonie. Z TS/MPEG2-TS który produkuje tuner PVR są
> jednak problemy - nawet VLC/mplayer go nie przyjmują, tak samo jak
> odtwarzacz stacjonarny DVD. Pod windows jedyne co to odczytuje (ale też
> z zacięciami) to MPC HomeCinema z wewnętrznym demultiplexerem TS, a
> oglądanie tylko na tunerze PVR który to nagrał jest mało uniwersalne.

o ile pakiet jest typowy czyli 188/184 bajtowy to mozna probowac czytac ts'a
programem tsreader, streamowac do vlc i dopiero w vlc transkodowanie do avi.
straszna kombinacja ale moze sie udac ;)

mu.