Re: Tuner TV z mpeg-4

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 22:27:26 MET DST

mu pisze:

> jesli ts jest w zgodnym iso to moze ts packet editor?

        Dziękuję. Opis możliwości wygląda interesująco.
Gorzej że to shareware a 50 USD już trochę sporawo.
W opisie na stronie jest wspomniane że TERAZ ma status
shareware i prośba o wsparcie. Czy mam rozumieć że wcześniejsze,
prostsze wersje były bezpłatne?

> project-x tez jest ciekawy.

        W sumie kilka razy się do niego przymierzałem, gdyby tylko nie był w
javie jako dziwaczna paczka jar... :(

> a tak na marginesie: po co do avi na koncu?

        Dyski nie są z gumy. TS/MPEG2 sporo zajmuje. Mając wykupiony pełen
pakiet C+ szkoda by tyle ciekawych filmów się marnowało, bo przez
~2 ostatnie miesiące obejrzałem może ze 4 filmy. Liczę na to że
jesienią/zimą znajdę wreszcie czas by nadrobić zaległości bo teraz praca
goni, a jak wolne to szkoda takiej ładnej pogody na filmy.
Zestandaryzowany kontener AVI (xvid) jest maksymalne uniwersalny - da
się go obejrzeć na odtwarzaczu stacjonarnym mpeg4, laptopie w drodze czy
nawet co lepszym smartphonie. Z TS/MPEG2-TS który produkuje tuner PVR są
 jednak problemy - nawet VLC/mplayer go nie przyjmują, tak samo jak
odtwarzacz stacjonarny DVD. Pod windows jedyne co to odczytuje (ale też
z zacięciami) to MPC HomeCinema z wewnętrznym demultiplexerem TS, a
oglądanie tylko na tunerze PVR który to nagrał jest mało uniwersalne.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938