Re: Tuner TV z mpeg-4

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 20:39:58 MET DST

marfi pisze:

> W najprostszym przypadku karta DVB-T nagrywa na dysk to co odbierze
> czyli MPEG-2 lub MPEG-4 lub cokolwiek innego - transkodowanie (zwłaszcza
> video) wymaga duuuużo czasu procesora.

        Tak trochę odbiegając od tematu, ale jeśli można wykorzystać Twoje
doświadczenie w kwestii DVB czyt to -T czy -S. Możesz polecić
jakiś dobry zestaw softu, najlepiej darmowego, do obróbki
TransportStream. W szczególności do MPEG2 w TS produkowany przez tuner
PVR z USB. Żadna wielka obróbka jak w przypadku kolegi pytającego o
Obcego (w tym tygodniu ma być na Polsacie, więc przetykane reklamami
szczęśliwych numerków, leczących prześcieradeł itp.) - po prostu
wycięcie początku i końca z zakładki czasowej bo nagrywane to jest w
95% z Canal+, HBO, AleKino! i Cinemaxów, czasem TVP Kultura.
        Trochę czegoś takiego szukałem i raczej kiepsko, zwłaszcza jeśli chodzi
o darmowe - ogromna większość jest nastawiona na robienie DVD ripów. Na
dziś najlepsze co zalazłem to PVA Strumento do demultiplexu bądź
konwersji do MPEG-TS, potem DGIndex do wycięcia początku i końca
+ eksport D2V i na końcu konwersja do Xvid GordianKnotem (nie Auto).
W sumie sporo z tym roboty, a najwięcej problemów jest z demultiplexem
w PVAStrumento (utrata synchronizacji pakietów pomimo sygnały o sile i
jakości ~95%). Możesz polecić coś darmowego lepszego niż powyższy zestaw
do konwersji TS(MPEG2) do avi(xvid)?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938