Netbook przed szyb± w aucie

Autor: Meelosh <_at_meelosh.pl>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 16:57:36 MET DST

Mam takie pytanko. Zaraz przed szyb± w aucie, ustawiłem sobie netbooka
'10, sprawuje sie to elegancko - jako nawigacja itp.

Zaczynam jednak miec maly dylemat na temat temperatury zaraz za szyba.
Jak wiadomo, najbardziej smazonym miejscem w aucie przez slonce znajduje
sie deska rozdzielcza. Czy sugerowac sie danymi producenta odnosnie
temperatur w jakich moze komputer pracowac ? Czy jednak co podaje
producent mozna olac ? ;) Chcialbym jakiejs sensownej odpowiedzi na ten
temat ? Co jak juz najbardziej jest czule ? Matryca ? Sam komputer ? A
moze zainstalowac jakies oprogramowanie pokazujace obecna temperature np
procesora ? Czy jednak to bez znaczenia ?

Nie wiem czy nie myslec nad przeniesieniem netbooka w miejsce gdzie
znajduje sie jednak cień. Nie ukrywam, ze zaraz za szyba to idealne
miejsce dla mnie.

Pytam, bo i slyszalem o przypadkach wybuchajacej zapalniczki z gazem,
ktora znajdowala sie zaraz przed szyba. Wiec jednak temperatura tam jest
nie mala.

Prosze o pomoc w pytaniu.