Re: Rozne serie Thinkpadow - roznice

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 16:45:24 MET DST

> Czy znacie jakas strone (ja szukalem, ale nie znalazlem) z rzetelnym i w
> miare kompletnym zestawienie parametrow technicznych (nie tylko tych
> podstawowych) notebookow Lenovo roznych serii?

tutaj to bardziej zalezy od konkretnego modelu a nie od tego z jakiej jest
on serii.
moze byc tak ze mocniejszy model bedziesz miec w seri R niz w serii T.
tak ze niemam tutaj jakiegos wydajnosciowego porownania pomiedzy seriami a
pomiedzy modelami.

> Zaczalem porownywac ceny plus podstawowe parametry w rodzaju typu
> procesora, ilosci pamieci, wyposazenie itd. i czasami naprawde nie
> potrafie
> dojsc, dlaczego *bardzo* podobne maszynki roznia sie cenami o tysiac
> zlotych.

bo wyposazenie modelu to jedno(jego parametry) a seria z jakiej on pochodzi
to drugie. nie ma co laczyc jednego z drugim.
podzial na serie masz tutaj(za wiki, na stronie lenovo tez masz ladny
podzial)

SL - ekonomiczna seria przeznaczona do domowego użytku i dla małego biznesu,
pozbawiona: magnezowej ramy Roll Cage, lampki Think Light, kieszeni Ultra
Bay, TPM i złącza stacji dokującej.
R - to laptopy posiadające najlepsze wyposażenie i możliwości w stosunku do
ceny, zalecane dla odbiorców, którzy nie przemieszczają się zbyt często.
T - korporacyjna linia notebooków Lenovo.
W - mobilne stacje robocze na bazie serii T.
X - bardzo cienkie i lekkie notebooki z magnezową ramą i pokrywą z włókna
węglowego
X Tablet PC - małe notebooki z dotykowymi ekranami.

jak sie domyslasz ciezko porownywac notebooka z tymi samymi parametrami w
seri T z tym z seri SL lub R bo to zupelnie dwie rozne serie, inna jakosc
wykonania, przeznaczona dla innych odbiorcow.

--
pzdr
piotrek