Re: Tuner TV z mpeg-4

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sat 04 Apr 2009 - 21:06:44 MET DST

Użytkownik "Wacław Sondej" napisał:
> około 599,000 dla zapytania "Tuner TV MPEG 4". (Znaleziono w
> 0,43 sek.)

Te karty które wypluwa google mają zwykle mpeg4 ale w kodowaniu
nagrań a nie w tunerze.
Zajrzałem do wyników Twojego zapytania wyszukiwania (naturalnie
nie do wszystkich) i ... te karty nie spełniają moich założeń.
Jak sądzisz że znajdziesz przez Google kartę która je spełnia to
zapodaj. Dla przypomnienia:
1. odbiór tv powietrznej w MPEG4
2. nagrywanie filmów na HDD ze sprzętową kompresją.

Ja znalazłem jedną karta dostępna w Polsce która ma odbiornik
MPEG4 ale *nie ma kompresji sprzętowej do nagrywania* i jest na
USB: TUNER X3MTV-HU2200 (osobiście wolałbym kartę do slotu w
kompie).