Re: BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 02 Apr 2009 - 18:38:49 MET DST

"kazio101" napisa³:

"Sa komunikaty o nacisnieciu klawisza, naciskam - nastepny komunikat..."

Je¶li nie bootowalna - to sk±d te komunikaty?
BTW: nie tylko kopie, W98SE z Microsoft Select te¿ nie by³a bootowalna.

> Plyta oryginalna i instalowalem z niej wiele razy. Teraz nie mam
> pewnosci czy na pewno nie uzywalem dyskietki... Nie mam w obecnym
> kompie FD :(

Tej opcji "USB Legacy" w BIOS-ie nie znalaz³e¶?
http://www.fixya.com/support/p568370-asus_p5ld2_vm_mbld2vmdh_motherboard/manual-11164/page-66
A mo¿e poniewiera Ci siê gdzie¶ po cha³upie stara klawiatura na PS/2?

JoteR