Media Player LAN/HD - [ Re: Obudowa HDD /USB/Eth ]

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 01:20:36 MET DST

> Jak na 700-800 zł to fatalnie. Przypomnę że WD przy lepszym kursie USD
> sprzedawał takie pudełka o niebo lepsze jakościowo za 399 zł już z HDD.
> W sumie jedyne do czego przydatne byłoby mi takie pudełko to podłączenie
> go do tunera PVR na nagrania i timeshift po USB, a po do LSN domowego po
> eth jako NAS. Wątpię jednak czy się da. Już prędzej zbuduję coś takiego
> z normalnego małego peceta SFF w oparciu o wspomniany FreeNAS itp.

Sporo odpowiedzi nawiazujacych do MediaPlayerow. OK to mnie interesuje,
zapytalem m.in w kontekscie tego co oferuje WD (-
http://www.wdc.com/en/products/products.asp?DriveID=572

Takze warunek: mkv full hd, LAN (+ inne formaty). Prosilbym o opinie
uzytkownikow, opis jedno, zycie drugie :)

... a ze temat nie jest banalny warto pod uwage wziac KISS'a, ktorego
swego czasu kupil linksys. Od tego momentu moja wiara w stabilnosc
linuxa zostala mocno nadwyrezona (sprawdzane przy prostym odtwarzaczu
DVD/DivX oraz nagrywarce DP-558. OK. Stare produkty (de facto nagrywarka
dawno mi padla, ale wrazenia zostaly).

pozdrawiam
Rafał