Re: AMD czy Intel - procek do gier

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Mar 2009 - 14:59:27 MET DST

Dnia 2009-03-29 14:49, Użytkownik mt napisał:

> Na PC slicznie wyglada GTA w rozdzielczosci 1080p mozna policzyc klatki
> na palcach, w PS3 nie zauwazylem tego zjawiska.

Kłamiesz, wszystko zależy od konfiguracji tego komputera.

> Faktycznie wada PS3 jest troche malo RAMu, w momencie otarcia wielu
> okienek FF i dokumentu Office zaczyna mielic plik wymiany dlatego
> XBOX360 bylby lepszy gdyby nie to ze PS3 ma wbudowany Naped BlueRay.

No zobacz czyli jednak konsola jest tylko dla miłośników gier.
Ja bym dodał że dla miłośników pewnych rodzajów gier.

> W ogole grywalnosc Pieca to porazka, jedynie nadaje sie do RT RPG

A są na te Twoje wspaniałe konsole jakieś strategie poza szachami,
bo z gier zręcznościowych to ludzie z wiekiem wyrastają ?

Pozdrawiam