Re: Kupilem uzywany monitor LCD i ...

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 15:00:31 MET

topek pisze:
> No wlasnie, niby wszystko ok, jak sie patrzy na wprost to praktycznie
> tego nie widac. Patrzac z gory widac to bardziej.
> I pratkycznie tylko na bialym tle.
> Patrz fotka:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8cc541d8563bbaab.html

        Praktycznie czy nie widać. Bo LCD, zwłaszcza starsze miały takie kąty
widzenia, że przy patrzeniu na jasne powierzchnie >100 stopni wychodziły
cuda.

> Jest podstawa do reklamowania u sprzedawcy? (prywatna osoba)

        Jak na wprost jest OK, cena przyzwoita (kupowałeś używany sprzęt od
osoby fizycznej, więc musiałeś liczyć się z brakiem 10-dniowego
ustawowego odstępnego) możesz IMHO pomęczyć sprzedawcę o obniżenie ceny
 itp. ale do sądu w razie odmowy nie ma co z tym iść - nie udowodnisz, że
uszkodzenie powstało przed przejściem na Ciebie ryzyka uszkodzenia
sprzętu. Niech żyje Poczta Polska i traktowanie przez nią przesyłek -
właśnie po kupnie PVR wysyłam swój stary tuner - z ~3 kg w fabrycznym
opakowaniu zrobiło się 4,8 kg (ważyłem do mniej niż 5 kg), całość
zajmuje tyle, że do środka zmieściłoby się 4 takie tunery, a nabywca z
Allegro mi narzeka że drogo za przesyłkę - w sumie machnąłem ręką i
spuściłem mu 10 zł z przesyłki, choć pewnie dopłacę do tego ponad drugie
10 za samą opłatę pocztową, nie mówiąc o pakowaniu. Człowiek jest z
jakiejś wioski (ludzie z DC itp. nie gadają tylko płacą), więc pewnie
każda złotówka się dla niego liczy - niech mu idzie na zdrowie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938